A behajtás nem a legcélszerűbb módszer a követelés-kezelésre

A hagyományos követeléskezelés, vagy ismertebb nevén a behajtás olyan, mint az „esemény utáni tabletta”: brutális dózissal tör a lehetséges problémára, de senki nem tudja garantálni, hogy hatásos lesz. Gyakran bizony több kárt okoz, mint hasznot hoz.

De még ha sikerül is behajtani a követelést, az ügyfélkapcsolat olyan sérülést szenvedhet, amely ellehetetleníti a további üzleti kapcsolatot.

Ezzel szemben létezik egy „intelligens családtervezés”. Amikor mindenki tudja, hogy mi a feladata, így minden körülmény között a legkívánatosabb végeredménnyel számolhatunk.

A FAIR PAY CONTROL rendszere évi 365 napon keresztül ugyanazzal a korrekt és következetes módon foglalkozik az összes számlájával. Közben ügyel arra is, hogy ne sérüljenek az ügyfélkapcsolatok.

A hasonlatnál maradva: a Rendszer bevezetését egy alapos „felvilágosítás”, vagyis felkészítő időszak előzi meg. Ennek során az ügyfelei pontos tájékoztatást kapnak, és az összes játékszabályt megismerik, tudják, hogyan működik a Rendszer.

Ha mégis követeléskezelésre kerül sor, annak a költségeit mi előlegezzük, így a behajtás kockázatát is mi viseljük.

Esettanulmányok

  • Összes
  • Esettanulmány
Még több esettanulmány Összes betöltése
Még több blogbejegyzés Összes betöltése

Blog

  • Összes
  • Blog
Még több esettanulmány Összes betöltése
Még több blogbejegyzés Összes betöltése