Ön is szeretné, ha számlái 98,6%-át időben kifizetnék az ügyfelei?
- Esettanulmány
Forgó Nándort, a Creative Print Kft. ügyvezető-tulajdonosát kértük meg, mondja el, miért váltottak a FAIR PAY CONTROL rendszerére, és mik a tapasztalataik az automatikus kintlévőség-kezelésről. A Creative Print Kft. többek között a Deloitte, a SIXT, és a MAPEI nyomdai munkáit készíti.
Mióta használják a FAIR PAY CONTROL megoldását?
Négy és fél évvel ezelőtt kezdtünk el használni egy másik online kintlévőség-kezelési rendszert, amit 2020. október elsején váltottunk le a FAIR PAY CONTROL rendszerére, mert sokkal jobban megfelelt az igényeinknek, nagyobb tudással rendelkezik a másikhoz képest.
Mik az eddigi tapasztalatok?
Nemrégen vettünk fel egy új munkatársat, akinek még nem volt tapasztalata az ilyen rendszerek területén. Ő mondta megdöbbenve, hogy a FAIR PAY CONTROL rendszerének használata naponta 10 percet vesz igénybe, és nincsenek kintlévőségeink. Ami ugyanilyen fontos, hogy mindenki határidőben, vagy még a határidő lejárta előtt fizet.
Mennyi időt lehet megtakarítani a rendszer bevezetésével?
Tavaly több mint 1300 számlát állítottunk ki, és ha nem állna a rendelkezésünkre egy ilyen rendszer, akkor hetente 4-5 órát foglalkoznánk azzal, hogy a kintlévőségeinket kezeljük, ezt a régebbi tapasztalatainkból tudjuk.
Milyen cégnek ajánlaná a FAIR PAY CONTROL szolgáltatását, rendszerét?
Elsősorban azoknak a cégeknek tudom ajánlani, ahol hetente 2 óránál többet foglalkoznak a kintlévőségeik kezelésével. Nekik mindenképpen megéri ez a rendszer. Nemcsak nagyvállalatok tudják kihasználni a szolgáltatás előnyeit, hanem kis- és középvállalkozások is.
MINDEN JOG FENNTARTVA - COPYRIGHT © 2023